Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Примечание: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hi, this is an issue with Rust and can be reproduced on vanilla servers. I can't fix a game issue.Добрый день! У нас на сервере строятся эксклюзивные базы, в которых нужно подумать на рейде. После обновления, турели перестали наносить урон игрокам через солому и через тюремную решётку. Турель видит игрока, стреляет, а урон через солому и решётку не проходит. Убедительная просьба починить это, так как тогда теряется весь смысл такого рода баз!!!
Good afternoon! Exclusive databases are being built on our server, in which you need to think about the raid. After the update, turrets stopped dealing damage to players through straw and through prison bars. The turret sees the player, shoots, and the damage does not pass through the straw and grate. We kindly ask you to fix it, because then the whole point of such databases is lost!!!
Hi. See above.Hello. Turrets do not deal damage to Raid bases through a wall of twigs after upgrades.
Большое спасибо за оперативность) Установила, будем тестить сейчас! А так, как я понимаю, ждём фикса от Facepunch. Ещё раз большое спасибо)Hi, this is an issue with Rust and can be reproduced on vanilla servers. I can't fix a game issue.
You can use this plugin to delete the twig and prison until Facepunch fixes the issue.
Протестировала. Этот плагин убирает солому и решётки с рейд базы, тем самым теряется смысл рейда, где нужно подумать головой( У нас, чтобы зайти в главный вход рейд базы, нужно зачистить другие входы, так как стоит солома, а через неё стреляет турель, в этом то и смысл. А так, получается всё просто, зашёл в главный вход, снёс турели и можно другие двери не трогать. Для других серверов, с простыми базами, Ваш фикс плагин вполне подойдёт, а для нашего, к сожалению, не подходит( Будем ждать фикса! Надеюсь, в скором времени Вы найдёте решение данной проблемы! Ещё раз спасибо! Ждём!Hi, this is an issue with Rust and can be reproduced on vanilla servers. I can't fix a game issue.
You can use this plugin to delete the twig and prison until Facepunch fixes the issue.
Отредактировала свой ответ! Выше. Если хотите, я могу Вам скинуть пример нашей базы в личку, чтобы Вам было более понятно, что я имею ввиду, когда пишу о том, что фикс с тем, чтобы убрать солому и решётки в наших базах нам не подходит!Empty quote?
Hi, this is not a fix. It is a solution to delete the twig and prison until Facepunch can fix it. It is not possible for me to fix this.Отредактировала свой ответ! Выше. Если хотите, я могу Вам скинуть пример нашей базы в личку, чтобы Вам было более понятно, что я имею ввиду, когда пишу о том, что фикс с тем, чтобы убрать солому и решётки в наших базах нам не подходит!
I edited my answer! Higher. If you want, I can send you an example of our database in a personal account, so that you can understand more clearly what I mean when I write that the fix in order to remove straw and bars in our databases does not suit us!
Доброй ночи! Есть ли какие изменения по моему вопросу? Не ожидается ли в ближайшее время обновления?Hi, this is not a fix. It is a solution to delete the twig and prison until Facepunch can fix it. It is not possible for me to fix this.
I don't know when Facepunch will fix Prison gates/walls. Twig is not a concern for them since it supposed to break on damage. You will probably have to redesign the twig. I cannot fix game issuesДоброй ночи! Есть ли какие изменения по моему вопросу? Не ожидается ли в ближайшее время обновления?
- Fix for Rust update
- Fixed `Eject Mounts -> Jetpacks`
- Fixed pvp delay not expiring if the associated raid despawns before the expiration
- Fixed npcs (scientist and murderer) spawning out of order when the opposite is dead
- Fixed refund not working when player did not enter the event before despawning it
- Fixed weapons that are looted from npcs not working after a server restart
- Fixed errors when npcs try to use a medical tool
- Fixed eject mountable settings...
Fixed `PVP Delay Between Zone Hopping`
Fixed numerous compilation errors in RU version
Fixed `Permission Required To Enter` preventing Maintained and Scheduled Events from spawning
Reimplemented `Show Remaining Loot When No Owner (PVE)` (true)
Reimplemented `Show Remaining Loot When No Owner (PVP)` (false)
Fix for Rust update (HumanNPC.CreateCorpse) - requires Rust update to compile
Fixed `OnPlayerExitedRaidableBase` hook not being called when player dies and respawns
Fixed `Required Loot Percentage For Rewards` when `Destroying The Cupboard Completes The Raid` is enabled (players will receive reward once loot percentage is met)
Fixed `Each Player Must Destroy An Entity For Reward Eligibility` not working when player skips every entity except for the TC
Fixed several features not working when...